Resultaat

Naast geschreven evaluaties en recensies besteden wij aandacht aan Cliënttevredenheid, gemeten door de CQI vragenlijst via Vicino.  Onze speerpunten voor 2021 zijn: samen beslissen en betrekken eigen omgeving / naasten. We zullen explicieter meer informatie geven over welke behandelingen er allemaal zijn en er uitgebreider bij stil staan. Bij depressie wordt standaard de partner uitgenodigd voor het 3e gesprek.    

2020 hebben we de volgende score behaald: (34 vragenlijsten verstuurd en 29 ingevuld terug gekregen) – Bejegening; 4,9 uit 5: rapportcijfer 9,8 – Bereikbaarheid; 4,8 uit 5: rapportcijfer 9,6 – Samen beslissen; 4,4 uit 5: rapportcijfer 8,8 – Mogelijkheid om anderen betrekken bij de behandeling; 3,7 uit 5: rapportcijfer 7,4 – Uitvoering behandeling; 4,5 uit 5: rapportcijfer 9,0 – Informatie over de vragenlijsten; 4,2 uit 5: rapportcijfer 8,4 – Rapportcijfer over de hele behandeling: 9,1 (4,6)

2019 hebben we de volgende score behaald: (43 vragenlijsten gestuurd en 40 terugontvangen): – Bejegening; 4,9 uit 5: rapportcijfer 9,8 – Bereikbaarheid; 4,8 uit 5: rapportcijfer 9,6 – Samen beslissen; 4,6 uit 5: rapportcijfer 9,2 – Mogelijkheid om anderen betrekken bij de behandeling; 4,1 uit 5: rapportcijfer 8,2 – Uitvoering behandeling; 4,6 uit 5: rapportcijfer 9,2 – Informatie over de vragenlijsten; 4,5 uit 5: rapportcijfer 9,0 – Rapportcijfer over de hele behandeling: 8,9

Onze sterke punten zijn: bejegening, contact en resultaat en eindresultaat behandeling. Dit is 0,3 gestegen in vergelijking met vorig jaar. In vergelijking met vorig jaar zijn we 0,2 gezakt op informatie vragenlijst en anderen betrekken behandeling. We bespreken dit altijd in het 1 en 2e gesprek maar kennelijk blijft dit niet goed in het geheugen van de client. We gaan het specifiek opnemen in het behandelplan zodat het bij elke evaluatie erbij gepakt wordt en zichtbaar wordt.